Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Måndag 24 September 2012

Av valkyria70 - 24 september 2012 11:22

  Idag är det precis ett halv år sedan jag lämnade dig. Det känns bra att jag gick i tid.

Vad hade hänt annars? Blir rädd bara av tanken.

Jag ska försöka att inte tänka så mycket på det som hände för exakt 6 månader sedan men det är inte så lätt att glömma. Det gör ont i mig fortfarande. Och det finns vissa delar av min kropp som har sviter efter misshandeln som jag får gå till sjukgymnast för. Men de värsta ärren sitter på insidan.

Jag ska försöka göra denna dag till det bästa.

Jag vill glömma.....

Låt mig bara vara i fred så kanske jag får ro att gå vidare.

Män som du som slår kvinnor är inte värda att ens tänka på.

Jag ska försöka ta mig samman idag. Men som sagt, denna dag för 6 månader sedan var ett helvete...

Hoppas du får ditt straff en vacker dag för det.
 Det är bara att hoppas på det.

Nu ska jag försöka gå vidare.

Helst vill jag sova bort hela den här dagen.

Men framför allt sluta tänka tillbaka, det gör för ont. Fortfarande.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av valkyria70 - 12 november 2012 16:46


  Nu i förra veckan fick jag då hem förhörs protokollet från alla förhör med mera från misshandeln. Har läst igenom det och de frågor jag behöver svar på har jag ställt till min advokat via mejl. Hoppas hon kan svara på dem. Det känns som om rät...

Av valkyria70 - 23 oktober 2012 22:52

Det är typiskt att man inte har någon tv. Idag på veckans brott tog de upp just om det här med kvinnovåldet. Var iallafall inne på deras sida på nätet och fyllde i något formulär de hade angående oss kvinnor som blivit drabbad av detta meningslösa vå...

Av valkyria70 - 20 oktober 2012 11:28

  Det är lördag förmiddag, sitter och är smått irriterad på gårdagens händelse. Jag och ett par vänner skulle gå ut en promenad och när vi kommer runt husknuten så står polisen där och samtalar med lite folk. Vi stannar till och pratar lite vi med ...

Av valkyria70 - 18 oktober 2012 14:06

       

Av valkyria70 - 16 oktober 2012 00:16


  Det är måndag till tisdag nu. Klockan har passerat midnatt. Sitter här och ugglar framför datorn. Har hållt på och fixat och trixat med lite foton nu ikväll. Det är ju ett av mina största intressen här i livet. Idag har jag varit hos min vän...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards