Alla inlägg den 17 september 2012

Av valkyria70 - 17 september 2012 23:08

 

En Valkyria är ett kvinnligt andeväsen inom nordisk mytologi.

Kände att det passade min nya blogg jag startat just för mitt ändamål.

Jag vill ju skriva av mig mina tankar och funderingar kring mitt helvetiska liv som varit, som misshandlad kvinna.

Så här kommer det stå saker som jag går och funderar över och saker som jag blir både arg och ledsen över.

Och ni får ha tålamod med mig. Jag är ingen van bloggare. Men skam den som ger sig. Den kommer att bli bättre, bara jag lär mig. Huvudsaken är att jag har ett ställe där jag kan skriva av mig det jag känner för stunden.

Tålamod är ett ord jag lärde mig en gång. Eller försökte mig på att lära iallafall.

Så läs om ni orkar vad jag skriver, eller låt bli. Ni väljer själva.

Nu är första orden sagda iallafall. Följ mina tankar och funderingar, eller låt bli. Ni väljer som sagt själva.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards